En ledig dag


Jag har jobbat ganska mycket de senaste dagarna om jag får säga det. Jag hoppas dock att det kommer in fler jobb innan jag åker ner till malmö och firar jul med familjen. Men idag är jag ledig och det är skönt, tänkte trampa ner till stan men jag tror inte att jag orkar promenera i stan så det får bli mataffären.

Jag började dagen med en skön och uppfriskande joggingtur nere vid havet, det kändes bra och jag har fått upp kondtionen lite nu och fortsätter jag att jogga så här regelbundet så har jag tillbaka kondtionen som jag hade i somras.
Efter joggingturen blev det lite övningar for my ass:P 

Nere på Gustav Adolfstorg i malmö har radiostanionerna "p3 och din gata" satt upp upp en studio som de sänder live ifrån. Kitty Juttbring, Henrik och Echaem är inlåsta utan mat i nio dagar för att stödja 48 miljoner flyktingar med musikhjälpen i hopp om att människor ska samla in pengar. Och de har fått in ganska mycket pengar vilket är oerhört bra!:)

Nu kan jag inte sitta här längre, det tar emot i min skuldra.

Ikväll ska jag till kören och sjunga hela långa kvällen!!!! Vi ska bli fotograferade men jag orkar inte sminka mig. Det får räcka med att frisyren är frisserad. Klippte luggen lite eftersom den växt ganska mycket. Nu ser det bättre ut.

Oops,,, time for food!!!








Kommentarer
Postat av: tina

vad söt du är! :) jättefin frisyr!

2008-12-18 @ 18:34:56
Postat av: Sophia

Fin du är vännen!Vet inte om du fick mitt mail, men här är min nya blogg iallafall.Kram

2008-12-20 @ 19:36:35
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0