Jag vill ha min myskväll

Men det kan jag inte få eftersom jag ska jobba, dock bara fyra timmar och det får jag stå ut med. Jag känner inte mig bra alls idag så det är anledningen till att känna för att bara mysa ikväll. Jag har känt av illamående de senaste dagarna men det har inte accelererat( lr hur det stavas) men jag fryser också......Hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Nej det har jag inte tid till! Men jag mår inte bra, det känner jag. Har kanske ätit nåt olämpligt, magen mår inte bra.


Vad vill han egenltigen? Nu är jag ute i dejtingdjungeln, hade ett besök igårkväll.....men det klickade inte för mig. Blev bara irriterad och saknade A istället. A är den enda som jag har känt mig attraherad av men om det bara är attraktion eller det finns nåt mer , det vet jag inte. Men det får jag ta reda på, om det nu finns nån chans att lära känna honom eftersom vi knappt hörs av pga att han är "upptagen"........"jag har haft så jäkla mycket att göra" citat ur "snowroller".....jag analyserar.....eller översätter- "jag är inte intresserad"......Nej men då skulle han inte alls höra av sig, han fattar ju sina egna beslut. Och han väljer att fortfarande höra av sig. Inatt blev jag så förbannad att jag skickade ett barnsligt sms till honom och han svararade tillbaka imorse att han tycker att jag är en fin tjej och det är inte hans vilja att göra mig förbannad men han har inte haft nån ork.  Hur ska man tolka det?  Jag kanske bara ska ta det lugnt och se om han saknar mig. Jag har förstått mitt omgna beteende, att det ska vara på mina vilkor annars blir jag tjurig som ett barn som inte har tålamod. Men en relation fungerar på ett sätt då man har tålamod och kan anpassa sig till den andre individen och på så sätt kunna mötas. "It takes too to tango".......

Usch jag börjar jobba om en timme......skönt att jag inte har långt dit speciellt när det är kvällspass. Hoppas det inte blir några problem ikväll så man får komma hem i tid.


Nu ska jag gå ut i köket och diska upp lite sedan vila lite till.......


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0