KoRn tar bort det hemska oljudet av hamrandet!


Grannarna snickrar och hamrar på nåt och det är så jäkla frustrerande oljud för mig som har add. Ljuden förstärks för den som har adhd eller add.......så... Istället för att mildra ljudet så har jag satt på en KORN-skiva. Mycket lättare då, det överröstar det hemska stressrelaterade oljudet av hamrandet!

Jag var ute och sprang i morse och sedan blev det lite styrke för magen och armarna. Efteråt tog jag ett skumbad så nu känns det skönt i kroppen.

På onsdag ska jag jobba åtta timmar i sträck. Först 12 till 16 och sedan 16 till 20. Jag måste ju ha rast! Jag ska nämligen vara på två ställen men de ligger bredvid varandra så personalen LÄR se mig:)

Jag har tagit mig ledigt på torsdag för att utreda lite julhandel och sedan på kvällen är det kör och då ska jag och min"lillebror" sjunga vår sololåt, ska bli kul!:D

* Jag lägger inte ner mer energi på oärliga skitstövlar!*  De är bara LIAR LIAR!*

Nu ska jag ta hand om min disk!




Bjuder på en bild från mitt hemtrevliga kök med julkänsla:)


Kommentarer
Postat av: tobbe

Korn är ju så bra, fixar alla vardagliga problem :D gud vad härligt :D men keep on fightin´cilla ;) kram

2008-12-15 @ 18:05:58
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Hej vännen!Så mysigt du fått de hemma hos dig me allt julpynt:)Hoppas du mår bra och att det går bra me jobb och julhandel! Jag ska försöka handla klart mitt imorn...kram!

2008-12-16 @ 12:37:28
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0