Så tråkigt jag har....

Det är söndag idag och jag har betalat mina räkningar, det tråkigaste jag vet.

Har precis ätit en god middag "kassler bombay" som pappa lagat. mycket gott. I förmiddags var jag ute och sprang och sedan blev det lite rumpövningar. Jag funderar banne mig på att ta en runda imorgon också om jag hinner, har dock några enormt viktiga telefonärenden att utreda först.

Klockan ett imorgon ska jag gå igenom solosången tillsammans med min solopartner hos vår kördirigent. Blir så irriterad, läste ett mejl av kördirigenten angående en körrepetition idag. Och jag som försäkrade mig ordentligt  senast jag var på kören om det nu var någon mer körrepetition under julen och det var det inte....då.  Men de ska inte säga nåt till mig, jag ska banne mig tala om att de isåfall får bestämma sig någon gång!Speciellt när man befinner sig 3 mil ifrån stället!

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.....men ska kolla vad som finns på TV....






*uttråkad som fasen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0