Får man lov att fresta er med en semla idag?

Får man fresta er med en semla idag?

Idag är det tillåtit att äta en fastlagsbulle och just idag är jag väldigt sötsugen men jag får nöja mig med en liten fruksallad istället. Vill inte förstöra mina nya hälsosamma vanor för kroppen.
Igår var jag på dansträningen men snälla någon vad svårt jag hade att få in vissa steg ,får man skylla på instruktören? Dessutom har jag jag nackspärr som heter duga! Det var första och sista passet jag går på. Men frågan är om jag ska ta mig till gymmet imorgon för att styrketräna eller om jag gör det hemma.....hrm får sova på saken.
Jo en sak! Mina fina byxor från ellos kom i fredags och jag hämtade dem igår. Till min besvikelse (eller tvärtom?) var byxorna för stora trots att storleken var 36 vilket motsvarar s..? Förstår inte.....hur kan 36 vara för stora? Har jag börjat tappa kilo redan?Hur som helst, jag byter dem och chansar på en mindre storlek även om det lär bli i minsta laget......nåja....jag ska ner till storleken som mina sommarkläder har......jag har inte råd att köpa nya kläder på väääldgt länge! Jag äter som vanligt men däremot äter jag inget godis, också tränar jag lagom.

Ikväll är det tv-godis för hela slanten!:D

20.00 Gossip Girl
21.00 I huvudet på carolina Gymming (min personliga åsikt om henne....hon är speciell men jag gillar henne, hon säger vad hon tycker och är sig själv , sedan har hon en bred härlig skånska och står för det! ) Jag kan inte låta bli att skriva att hon verkar ha bra självförtroende, hon vågar visa att hon tycker att hon är snygg och bra.I vårt samhälle så är det lite "udda" att säga bra saker om sig själv speciellt utseendet.

Nu ska jag göra mig lite fruktsallad av banan,kiwi och mango.

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: F

Blev ingen semla för mig heller igår, men de var för att jag redan klämt i mig två innan, en med mamma förra veckan och en i helgen. Kunde inte vänta hehe:)Kramar tll dig!!!

2008-02-06 @ 12:19:06
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0