inredning

Har surfat runt på olika inredningsbloggar och hemsidor osv. Men det har inte blivit klarare för det. Jag får väl bege mig ut en runda på stan imorgon och se om jag kan få inspiration.

Jag tycker om att ha ett fint hem, och jag är väldigt sugen på att piffa upp det....men måste ha pengar.

Jag vill piffa upp fönsterkarmen i vardagsrummet men vet inte hur........börjar bli trött på mina juccapalmer som tar sådan plats. Samtidigt passar stora saker i en bred fönsterkarm med stora fönster.

Får se hur det blir.....känner inte riktigt att jag har tid och sitta här längre för det börjar bli jobbigt och katterna vill ha min uppmärksamhet.

so long

Kommentarer
Postat av: Nova

Du är en sann vän! Tack för samtalet här om dagen. KRAM

2008-02-13 @ 08:02:15
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: F

Spännande med inredning!Hoppas du får en bra dag, vi hörs! Ta hand om dig! Många Kramar!

2008-02-13 @ 10:06:37
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0