irritationsobjekt och deprimerande väder!

Vädret är verkligen deprimerande, man blir halvt orkeslös.Jag tog iallafall en promenad i eftermiddag,promenerade ner till vattnet. Vattnet låg alldeles vindstilla med lite lätt dimmtäcke som låg ovan på. Det gav ett lugn. Jag är glad att jag bor nära vattnet.

De ringde från ett korttidsboende idag angående sommarjobb och ska på intervju nästa vecka, samma vecka som jag ska på en annan intervju. Lyckades boka in två jobbintervjuer samma vecka, aja....jag är ju ledig.

Tittade lite på operah idag och dagens program handlade om inredning.Inredningsproffset Nate knackade på hos olika människor som hade vunnit bästa inredningshemmet. Det var väldigt roligt att se deras hem.Älskar att se hur andra bor, deras inredning osv. Själv vill jag sätta igång och pynta ut mitt hem med snygga inredningsprylar.

***####"""""" skit !!! Nu sätter dessa skitungar igång och sparka fotboll utanför mitt fönster igen.....Det ligger faktiskt en stor fotbollsplan en bit längre bort men de är väl för lata för att gå dit, dagens ungdom, SUCK! Det är bara så förbannat irriterande jobbigt att höra denna dunsen i marken....Vet inte hur länge jag klarar hålla ut tills jag kommer att informera dem om den andra fotbollsplanen.

Nä usch.....nu krävs något uppiggande, vad sägs som hän somrig bild med klarblå himmel och blomsteräng?:)

125502-63

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, träning är skönt! :) Blev bara core idag, men det var skönt det också. Kändes bra i magen!

Tackar! Roligt att höra.

Hittade du något fint på webshopparna?
Ha en finfin kväll! Kram!

2008-02-11 @ 18:42:07
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Godmorgon! Hoppas att det är bättre med dig...Det börjar bli bra med mig igen,,ska nog börja jobba i morgon igen,,,det är ändå på kvällen man ska jobba så man kan sova ut i morgon också....Jag bryr mig inte så mycket om träningen,,det får bli när det blir,,,kommer inte var frisk för en månad ca är kroppen helt klart återställd,,,,Ha en bra tisdag...kram kram

2008-02-12 @ 09:51:33
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0