Tidsfördriv

Är fortfarande enormt sugen på godis! Sitter och väntar på Let's Dance och är trött för att packa och göra plats för målarna:/ Det ska bli väldigt kul att förnya hemmet lite. Jag ska köpa lite ny inredning i form av växter som ska sätta färg på hemmet. De ljusa väggarna kommer få rummet att se större ut.

Ritade precis en bild på mitt vardagsrum för att ni skulle förstå bättre genom att se hur det ser ut. Men tyvärr gick det inte att ladda ner bilden på denna sida:( Så jag får försöka beskriva det så gott det går istället.

Vardgasrummet är rektangulärt och på de kortaste sidorna, på en av dom.....fönster som är inramat lite som är burspråk. Sidan om har jag de stora dörrarna till balkongaltanen.Balkongaltanen är utanför. På den andra kortaste sidan har jag sängen och genomgång till hall. Sedan har jag två långa väggar dä jag på ena sidan har bäddsoffan och den andra bokhyllan, där tv.n också står på.
Färgskalorna:
de korta väggarna ska ha fondvägg i choklad(den ena väggen hade redan den färgen när jag flyttade hit).
De långa väggarna ska målas i en äggskalsfärg......inte riktigt vit men nästan.......
Jag tror det kommer att bli snyggt.
I köket ska jag byta ut mina kakelklistermärken. Sedan ska jag pigga upp köket med fina blommor.

Usch.....verkar som grannarna planerar fest ikväll/natt/imorgon....:S Nåja, de har inte haft fest på ett tag nu och dessutom ska jag sova i malmö imorgon.

Nu börjar snart Let's Dance!

Kommentarer
Postat av: F

Kul att du ska göra om lite, blir nog jätte fint!Kramis

2008-02-08 @ 21:22:09
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Sofia

Aha..nä, jag har aldrig hört det i alla fall..
Jag vill se bilder på lägenheten!! Kul att se hur andra bor och har det..

Njae, jag brukar inte se Let's dance. Just för tillfället ser jag nästan ingenting på tv faktiskt..

Ha en finfin lördag! Kram!

2008-02-09 @ 10:04:28
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0