Äntligen!

Äntligen har jag fått ett nytt gymkort! Det gick bättre än jag väntat mig, skönt!
Denna vecka hinner det inte bli så mycket träning pga planen. Planen är att träna 3 ggr i veckan och vila en dag mellan varje träningsdag. Och sedan så har jag skolan som jag ska anpassa mig efter. Men det löser sig! Nu får min muskler äntligen jobba på riktigt igen. Jag ogillar aerobicpass och föredrar styrke framför det men dansaerobicpassen ska jag gå på! Sedan när kroppen vant sig vid träning ska jag se om jag ska försöka mig på tuffare pass....som step och bodypump.

Usch......vi har fått i uppgift av läraren idag att skriva ett arbete om en valfri obotlig sjukdom.Jag valde KOL. Grejen är att jag inte har tillräckligt med fakta för att kunna skriva arbetet. Och jag vill satsa på ett VG! Därför är enda lösningen att söka på nätet och skriva ner samtidigt som man läser, shit lär bli snurrig i skallen men vad gör man inte för ett väl godkänt betyg!

Denna vecka händer en hel del........onsdag:träning  och plugga
                                                                  torsdag: plugga
                                                                  fredag:skola fika me en väninna
                                                                  helgen: förhoppningsvis besök av min väninna annars tränar jag:D


Ikväll på TV: 19.00 unga mödrar
                      20.00 Gossip girl -nypremiär
                      21.00 I huvudet på Gynning


Bäst att sätta igång me arbetet då....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig----Så kul att du har fixat ett nytt tränings kort...skönt att komma i gång med träning :) Klart jag läser din blogg när du lägger in något,, fattas bara lita bilder på din sida...HA en skön kväll...kram på dig,,

2008-01-29 @ 16:19:34
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

När du skriver till mig skriv hela din länk adress nr du skriver till dig,,,lättare att komma in på din sidan.....Ha en skön kväll....kram kram

2008-01-29 @ 16:54:56
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Nova

Hej vännen! Jag saknar dig på msn och så. KRAM

2008-01-30 @ 08:16:49
Postat av: F

Hej vännen! Va skönt att du fått en gymkort!Hoppas att det går bra med arbetet, men det tror jag att de gör för du är duktig!Kramar!

2008-01-30 @ 12:29:41
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0