skola

Då var man färdig med skolarbetet. Hoppas jag får ett väl godkänt vilket jag tycker att jag är värd! Pratde med en kompis från skolan idag, vi pratade om skolarbetet och jag tror att jag och hon är de flitigaste eleverna, det känns iallfall så. Det är bara jag och E som är aktiva på lektionen, de andra sitter tysta. Iallafall, vi ska luncha imorgon efter skolan och snacka lite skit hehe.

Tog en promenad i det blåsiga vädret idag, hoppas inte att det blåser lika mycket imorgon, då får man hålla i hatten:P

Längtar till lördag då jag får spänna musklerna igen....haha låter som jag är en bodybuilder:P

Helgen blir väl annars lugn....lördag är det träning och städning som gäller.

Usch.......får ont i magen när jag tänker på min skuld till csn.....och jag som är arbetslös......csn kräver av mig att jag ska betala, hur ska jag kunna göra det när jag inte har ekonomi för det? Ska prata med läraren om det imorgon, suck för csn-skulder.
En programledare i ett "ordprogram" berättade att hon blivit av med sin csn-skuld och kunde andas ut. Vad jag önskar att det gällde mig:(

TV ikväll:

19.00 unga mödrar
20.00 Du är vad du äter

Kommentarer
Postat av: Jennie

ush, ja. Csn skulder är inget roligt. Jag fick ett brev i veckan där det stod att jag ska betala 6000 iår. Inte så hemskt kanske om man har ett jobb, men jag har ju ingen inkomst alls :( Men men, sånt é livet!

2008-01-31 @ 18:48:01
Postat av: Tina

Hej!
Samma här, är glad att jag har väldigt snälla föräldrar! Hur som helst, jag är ganska säker på att du kan skriva ett brev till CSN och "överklaga" och redovisa för att du inte har någon inkomst. I alla fall kan man överklaga när man inte får bidrag/lån, borde ju funka på andra hållet också. Fast ta tag i det på en gång. Kan hjälpa dig om du vill! KRAM

2008-01-31 @ 19:54:06
Postat av: Sofia

Ja, absolut! Annars orkar man ju inte hålla på..
Jag rider, är på gymmet (kondition och styrka), kör olika grupp-pass (core, bodytone, body pump, spinning, step..) så det blir ganska varierat!
Vad tränar du?

2008-01-31 @ 21:25:06
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Hoppas att skolan går bra för dig så du får ett jobb snart,,det är bara att söka på,men det vet jag att du är duktigt på...Vad jag har hört på jobbet så söker de personal på Mas här i Malmö så ta kontakt med de så kanske det har något till dig...Ha en skön kväll,,kram kram

2008-02-01 @ 16:36:47
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: F

Hej vännen!Jag håller tummarna att det blir ett väl godkänt för dig!De tror jag för du är så duktig!Kram

2008-02-01 @ 16:48:43
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0