Min lediga dag

Drömmer att jag är kissinödig och går på toa och kissar men jag är fortfarande kissinödig....då vaknar jag och är kissinödig, slänger en blick på klockan , tio i sju . Stiger upp ur sängen för att gå på toa ,katterna springer mellan benen på mig och jag håller på att snubbla över dem på väg till toan.
Går sedan tillbaka till sängen och lägger mig för att snooza lite men halv åtta går jag upp,ger katterna mat och nytt vatten, sedan byter jag om till träningskläderna och snörar på joggingdojjorna för att springa en runda på stranden. Kommer tillbaka , svetten rinner av en.....sätter igång med mitt styrketräningspass.Efter träningen stretchar jag och sedan blir det frulle(frukost). Efteråt duschar jag och sedan gör jag iordning på balkongen och sätter mig för att sola lite.

Vid halv ett kom min mormor och morfar på besök och vi åker ut till stamstället för att käka lite lunch. Jag tog dagens som bestod av isterband och örtstuvad potatis med salladsbuffe.Mormor och morfar tog inte dagens. Efter den goda lunchen körde vi till citygross och jag passade på att handla tunga varor eftersom jag själv inte äger nån bil. Det blev dricka och kattsand.Sedan åkte vi hem till mig och fikade på hembakat som mormor och morfar hade med sig,gott.
Mormor och morfar körde hem efter kaffet och jag satte mig på balkongen  och solade lite av tiden som fanns kvar innan solen försvann(har ingen kvällssol vilket är skönt, slipper värme).

Nu hör jag glassbilen ......men jag ska inte ha någon glass.....

Imorgon är det jobb igen......då ska jag städa hos en vårdtagare och sedan efter jobbet cyklar jag till Ö&B för att handla lite hudvårdsprodukter(brukar vara billigt med sådant där). Sedan på kvällen ska jag tvätta....behöver tvätta upp lite...och ska passa på att tvätta upp kläderna jag fick av min kollega också, ska bli kul att börja använda dem sedan:)

Nu måste jag ut och vattna blommorna på balkongen....


<------------dagens outfit


Kommentarer
Postat av: F

Va duktig du är som tränar! Ska försöka komma igång mer med det, har iaf gått lite promenader:) Kram

2008-07-31 @ 18:17:52
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:) ha en fin kväll!

2008-07-31 @ 20:03:01
URL: http://karinlofsson.se
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha jag brukar också drömma att jag är kissenödig och sen vakna o vara jättekissenödig =)!



vad brun o fin du är!

kram

2008-07-31 @ 21:40:34
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: martina

snyggt linne!

2008-08-01 @ 13:01:53
URL: http://rosadamen.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

hihi tycker du =)? ja hon var ju himla söt så det tar jag som en komplimang!

ha det fint, kram!

2008-08-04 @ 17:30:33
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0