Alltid redo!

Idag hade jag en lång sovmorgon, var så himla trött och behövde sova ut.Även om jag hade satt upp mig på jobb mellan 7-22 idag så får jag inget ändå eftersom bemanningen inte hör av sig på helgen, då de är lediga ..trodde jag. Jag trodde att bemanningen var stängd över helgen eftersom det inte går att ringa till dem. De hör istället av sig på fredagen angående jobb i helgen. Jag slår på min mobil och ser att jag har ett röstmeddelande som togs emot kvart i åtta imorse....jaha? -"Hej detta är bla bla..från bemmaningen och du har satt upp dig på jobb idag mellan sju och tjugotvå men eftersom du inte svarar så blir det svårt att ge dig ett jobb, klockan är nu tio i åtta, okej hejdå". Va fan.....men det är ju ingen på bemanningen som svarar ändå, hur fanken kan de då kontakta mig? Det har aldrig hänt att de ringt in på helgen eftersom de ALLTID meddelat på fredagen. Jag tycker inte om vikariebanken. Så de förväntar sig att man ska stå och passa telefonen i ovetenskap om man får jobb eller inte? Nä min själ, men jag har ju skrivit upp mig men som sagt trodde inte de ringe in på helgen. Verkar som de har ont om vikarier på bemanningen och ändå så tar de inte in fler sökande...hur går det ihop?! Men jag jobbade igårkväll och nästa vecka är det introduktion inför sommarjobben och sommarjobben startar direkt efter midsommarhelgen. Nu tittar solen fram igen, ska man passa på att sätta sig ute i solen då och kanske bättra på den färg som håller på att blekas bort hrm?:S Jag blir aldrig färdig med min balkong, suck.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej, kolla in mitt nya hårtips! superbra =)

2008-06-14 @ 13:40:34
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0