härliga sköna sommar!



Idag var det tänkt att jag och en kompis skulle bege oss ut till stranden. Vi kom överens igår om att jag skulle ringa när jag var färdig med mina morgonaktiviteter- sjukgymnast,träning och mellis. Men tyvärr gick vi om varandra, fast det kommer fler gånger.   Jag gjorde ett försök att cykla ner till stranden eftersom det var för varmt att sola på min balkong men nere vid stranden blåste det som aldrig förr så jag beslutade mig för att cykla hemåt igen i medvind(hade motvind dit). Eftersom det började att blåsa upp lite så gjorde jag ett nytt försök på balkongen och det gick bra, visst det var lite varmt i början men vinden svalkade lite.
Sedan ringde kompisen och vi snackade en stund. Känns kul att fått lära känna nya människor så man får lite socialt liv här också:)
Har än så länge inte fått nåt jobb till imorgon men de lär väl höra av sig imorgon.

Kommentarer
Postat av: F

Hej vännen!Så nu har jag ändrat lite som du ser:)funderar på att ev lägga en annan grön nyans som ram runt headern (istället för de vita), men de får bli lite senare ikväll.Kram

2008-06-09 @ 19:15:25
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Jennie

vad mysigt med stranden! Det är så skönt att solen skiner nu! och vilken fin header du har fått, tjusig bild också :)

2008-06-09 @ 20:18:49
Postat av: F

Så nu är jag helt klar med designen, säg till om du inte blev nöjd!Kramis

2008-06-09 @ 21:28:14
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Blondis81.blogg.se

Hej snäckan...Så snygg desajnen blev :) kan du fixa min med när vi träffas nästa helg? Ha en skön tisdag.. kram kram

2008-06-10 @ 09:23:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Tobbe!

Fin bild! :) roliga drömmar du har, kanske har du tur och den slår in, så kolla din mail lite då o då ;) ha det! kram

2008-06-10 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0