JAG VILL HA SOL OCH BAD!

Jag önskar mig en solig och varm sommar, varför kan det inte bara få vara sol-och bad väder den mesta tiden av sommaren?

Igår, måndag startade introduktionsveckan, man går på föreläsning och får kunskap om allt nödvändigt inför sommarvikariat. Igår satt vi och lyssnade på föreläsning från åtta på morgonen till kvart över fyra på eftermiddagen(plus en timmes lunch) snacka om att vara mör i skallen. Men en föreläsning som handlade om demens var väldigt intressant, med tanke på att man redan varit ute på många dementavdelningar.
Idag gick vi igenom mediciniska handlingar och allt vad det innebär(har redan gått igenom det två gånger tidigare men det skadar inte att fräscha upp minnet lite när det kommer till viktig kunskap).Men som tur var varade denna föreläsning bara i tre timmar. Imorgon är det introduktion hela dagen och på torsdag är introduktion halv ett och fyra men på fredag är vi lediga! Då ska jag åka till helsingborg vilket ska bli skoj!:)

Efter introduktionen tog jag en joggingtur och styrke, åt lunch och sedan passade jag på att lägga mig den sista tiden solen lyser sin glans på min balkong,kändes skönt att känna solens varma strålar på kroppen igen.





 SAKNAR ATT BADA OCH SOLA!



Snälla sol vill du lysa så vi alla slipper frysa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll...såg att det blev lita fel skrivit...rean var inte mycket att hurra efter..men shopping min blev jag nöjd med..inte allt på rean dock,,men är nöjd...ha en skön kväll..krammar

2008-06-17 @ 20:56:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: F

Hej vännen!Hemma igen, kul att du blev nöjd me designen också!Kanske att vi kan synas nästa vecka?:)Får prata mer om de sen, jag är jätte trött nu verkligen!Kram

2008-06-18 @ 20:52:11
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0