Söndagsfilmen, se den!

Idag sov jag läänge....frukosten åt jag vid ett-tiden........is it impossible? Well, I duno, probably.....uh why Do I "speak" english?  Back to swedish*

Nu är det snart dags och tvätta......vill ju hinna bli färdig med tvätten innan söndagsfilmen börjar kl.21.00. Men det hinner jag om jag börjar med tvätten NU.......


Har köpt en B&J som jag ska smaska på till filmen......

kvällens film heter
 
" Why  I wore my lipstick to My Mastectomy"  Handling: Geralyn är en 27-årig karriärtjej som har allt:åtråvärt utseende, bra jobb, attraktiv make och ett blomstrande socialt liv.Men en dag kommer ett ödeläggande slag, ett besked om att hon fått bröstcancer.Hur ska hon hantera den nya situationen och kan hon någonsin resa sig igen?"

Detta är en film som är baserad på en verklig berättelse. Jag tror den är värd att se!


Nu måste jag springa ner i tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja men nu ska jag flyga till kalmar och där har jag hört att det regnar( trevlig kväll på dig!

2008-06-22 @ 19:14:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: F

Hej vännen!Hoppas glassen var god:) Och att filmen var bra! Vi kanske hörs senare?Jag har bokat resa till skåne nu, åker imorn. Men vi får prata mer om de!Kram

2008-06-23 @ 08:33:14
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0