Aaaa nää, inte nu igen!


Jag blev inte glad när jag kom hem efter att varit och handlat.När jag kommit innanför dörren och står i hallen samtidigt som jag klär av mig jackan slänger jag en blick upp i hörnet på väggen, där sitter en svart fläck med långa ben.....ihhhh jag blev lagom glad:( Trodde att jag skulle slippa dessa jäkla spindlar för ett tag men icke! De lyckas ändå krypa fram.......Bläääääää.....och inte kan jag döda dem men jag vill inte heller ha dem kvar!


Suck, vilket dilemma!

Sedan så har jag fått nya grannar precis ovanför mig, trodde att jag skulle slippa oväsen också men nä nu ska där komma nya störiga idioter som väsnas och slänger ner fimpar på min balkong.....OM de gör det ,får de en sur granne på köpet!


Så har vi katterna, som börjar bli könsmogna....därav den ena går och galer högt om nätterna och småtimmarna....att jag blir nojjig över att någon snart kommer och klagar. Kattkisset är väldigt stark.t..urk! Hur ska jag stå ut med katten som jamar lika högt som en siames och sedan kattkisset som stinker?  Urk! Får ta och ringa T som jag adopterade katterna av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0