AF-möte

Jag LÄNGTAR tills jag har ett fast jobb och slipper alla dessa obligatoriska af-möten! Att vara arbetslös och inskriven på arbetsförmedlingen är jobbigare än att ha en heltidsarbete. Man ska hålla reda på så mycket, papper,blanketter,handlingsplan,intyg och allt som har med att söka jobb att göra. För varje jobb som jag söker ska jag skriva punktera för att hålla reda hur många jobb jag söker och det är för att handläggaren ska se att man är aktiv i sitt jobbsökande.
Idag var jag på ett info-möte och jag vet allt redan men jag var tvungen att gå eftersom jag annars blir avanmäld.

Idag är det dags att betala räkningar, inget kul men MÅSTE göras. Pengar försvinner fort, speciellt när man betalar räkningar:(






Det är fint väder iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0