andra dagen för jogging!

Blir så trött på min förbannade dator som är i slutskedet. Det är dags att köpa en ny och då ska jag ha en laptop som inte tar så stor stort utrymme.


Det har länge tagit emot att sätta igång med träningen, speciellt när man inte har ett gym att gå till utan får utföra det på egen hand. Jag föredrar att träna på ett gym eftersom det ger mer motivation. Jag har svårt för promenader, tycker det är tråkigt så istället joggar jag även om det är tufft ibland. Men samtidigt vet jag att min kropp är i behov av daglig motion och då ska jag se till att det den behöver.Mår kroppen bra så mår själen bra. Idag var det andra joggingdagen och efteråt blev det lite styrketräning. Men jag vågar inte skriva att jag är igång eftersom...jag inte vet när jag ska hoppa in och jobba nånstans. Men jag ska göra allt för att hålla igång träningen så mycket det går! Det ska aldrig mer gå en hel vecka utan att jag tagit min joggingtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0