Bubbel bath


Igår tog jag ett varmt och avkopplande bad, det gjorde verkligen susen för min stela nacke. Har inte haft badkar i mina tidigare hem utan det var dusch som gällde. Så tro mig när jag skriver att jag är glad för att ha ett badkar.
Efter det varma badet, smörjde jag in mig med body butter ( jordgubbsmak  tror jag) som jag fick i julklapp av min vän M. Måste säga att denna body butter funkar verkligen! Har nog inte varit med om någon annan kräm som gör huden så len som denna. Denna börjar ta slut och det är dags att köpa en ny snart!:)



Kommentarer
Postat av: F

Härligt!Bad är så avkopplande, saknar badkar...har inte det i denna lägenhet tyvärr, men hade innan. Hoppas du får en riktigt Glad Påsk nu vännen!!!Kram

2008-03-20 @ 17:33:50
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Så skoj att du gillade krämen....:) Kul att ge när det blir uppskattat :) HA en jätte skön
påsk :) stor påsk kram på dig snäckan från mig :)

2008-03-20 @ 18:13:10
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0