Det var roligt så länge det varade.....

Den glada stunden varade inte länge förrän nya problem skulle dyka upp! Är så FÖRBANNAT TRÖTT på dessa krångel med myndigheter så det står mig upp i halsen!

Dagen började med en försoving, hann ej äta frukost eller tvätta håret..hann inte med någon morgonrutin knappt vilket förstörde hela dagen. Hamnade på en våning där jag kunde glömma att jag fick äta av maten där. Usch, detta är nog den värsta våning måste jag säga, alla andra är toppen men det finns en som är min drömarbetsplats pga den underbara personalen! Längtar till sommaren!:D
Nu till problemet:

Fick en avanmälan från AF idag pga att jag inte dök upp på informationsmötet i måndag men vänta nu....informationsmöte....var det inte det jag var på den gången då jag kastat om tiderna men datumet var rätt. Jag hade fått två tider av AF, en tid till ett möte med hanläggaren och en tid till ett informationsmöte, dessa var på olika datum och tider. Jag kastar såklart om tiderna.....Jag hade möte kl.10.00 det datumet jag istället dök upp kl.13.00 för att jag trodde det var den rätta tiden. Men 13.00 var tiden för informationsmötet den 11 Mars. Jag fick istället gå på ett möte....fick för mig att det var informationsmöte vilket AF var fullständigt OTYDLIGA med att förklara! De satte mig på ett möte (jaha....lite förvirrande...vadå för ett jäkla möte??) . Men de skulle inte avanmäla mig då eftersom jag gick på informationsmötet(trodde jag). Inte nog med det....när det sk mötet var slut erbjöd de mig att hämta en broschyr nere i receptionen angående en jobbmässa som skulle hållas i Ängelholm. När jag kommer ner för att ta en broschyr fick jag förklarat att tiden för anmälningen till mässan gick ut samtidigt som jag tog en broschyr. De är verkligen noga med att ge ut rätt information, NOT!
sÅ....imorgon blir jag tvungen att bege mig till AF efter jobbet och då ska de banne mig rätta till problemet annars ska de få höra vem dom är! Tack och lov har jag stöd från a-kassan!

Blev ingen ordentlig regelbunden kost idag så jag skiter på allt det idag!


Kommentarer
Postat av: F

Jobbigt när det ska krångla:(Hoppas det ordnar sig iaf!Kramis

2008-03-13 @ 16:46:30
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Jennie

Vad tråkigt, hoppas det fixar sig! AF verkar vara duktiga på att röra till det. När jag var där fick jag helt fel handläggare först och det fördröjde hela processen...hur svårt kan det va?!

2008-03-13 @ 17:39:11
Postat av: Nova

Jobbigt!!! kram

2008-03-14 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0