Happy time!:D



125502-80Otroligt! Efter att ha känt mig nere ett tag verkar det vända idag! Jag gick upp vid åtta-tiden och hörde några rumstrera i trappan och jag tänkte-" naj, inte borra igen". Jag blev nyfiken för att se se vem det var och fick syn på en grann karl i snickarbyxor. Jag bestämde mig för att inte sova längre och sedan satte jag igång att sjunga.Det var tänkt att jag skulle jogga imorse men jag kände för att sjunga istället. Vid middagstid tog jag tjuren vid hornen och begav mig ut på en promenad, där blev tro det eller ej, lite jogging också längs stranden. Havet var speciellt vackert idag med den blågröna färgen och solens reflektion i havet. Jag njöt verkligen av den friska vinden och solens härliga strålar som mötte mitt ansikte i det härliga vårvädret. Denna motionsturen räddade mig från det dystra och nu har jag positiv energi igen. Sedan föll den glada nyheten ner efter den andra. Fick ett jätte-fint mejl av min vän F. Tack så mycket! Ord kan göra mycket! Sedan fick jag sms från vikariebanken, jag ska jobba imorgon och på fredag!!! Tjoho!:D Jag åker till malmö på fredag efter jobb. Dock jobbar jag inte så länge på fredag men det är jobb som jobb, så jag är glad!:)
Jag har bestämt mig för att motionsträna när jag inte jobbar! På tiden att jag tar hand om mig själv nu! Mår så gott efteråt!:)

Nu ska jag börja med middagen..........so long!

Kommentarer
Postat av: mindy

Hej snäckan! Såg att du ska ner till MALMÖ på fredag..hinner du träffas då till helgen? måste jobba nu i gen..kram

2008-03-12 @ 19:20:31
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: F

Hej vännen!Kul att du blev glad, får själv tacka för dina ord per mail:)Du är en sån underbar vän ska du veta!!!!Kramis

2008-03-12 @ 21:19:27
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Sofia

Det där med att skriva upp för- och nackdelar funkar verkligen! Fast egentligen behöver jag inte göra det nu, jag vill ju inte vara där.. Men innan sommaren ska jag vara därifrån! Får börja spara lite på det lilla jag får tills dess..

Härligt att kunna springa på stranden! Man mår verkligen bättre när man tränar och äter bra.

Ha en fin dag! Kram!

2008-03-13 @ 07:18:40
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Nova

Havet kan få vem som helst på bra humör! Älskar havet. kram

2008-03-14 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0