Ice cream killer!



125502-77Efter allt prat om glass i radion , gjorde mig  sugen  att jag var tvungen att köpa hem lite till ikväll. Cyklade ner till Netto för att handla lite smått och gott inför kvällen och helgen.En sak som jag upptäckte på vägen till affären var att man inte ska äta precis innan man ska motionera. Motionen känns dubbelt så tung och det känns som man har flera kilo övervikt(lite överdrivet men nästan). Jag käkade nämligen lunch innan och det var inte ens en tung måltid utan en laxbit,tomathalva och en liten potatis o vatten. Men det räckte för att känna sig tung i kroppen.
Det blev dock ingen glass, netto hade inte inte det jag önskade, hägendasz:P så jag nöjde mig med en ananas(då var det stavningen igen, provar med ett n), melon, naturgodis , en dricka bubbelvatten och ett mörkt choklad med pistagenötter i:) Det blev heller ingen tidning,netto har inte mycket tidningar att välja på.

Ikväll är det en hel del på TV....Let's Dance, Så ska det låta och sedan är det "hjälp", Robins show.....Hrm vilket ska man välja av Robinsons och Hjälp? I hjälp finns ju sköna skåningen Mr Glans och  Robins gäst ikväll är Björn Gustavsson...svårt val.....och sedan går det filmer......Tv och film för hela kvällen:P

Nu får jag nog vara social med kisarna för de verkar rastlösa:S


******************

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sugen man blir när man ser den bilden.Hoppas att allt löser sig med allt med jobbet och sånt...Hoppas ändå att du kommer ner till Malmö trakten snart så man kan träffa dig mera...saknar dig snäckan---Kram på dig

2008-03-08 @ 11:01:52
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Ajvar är..hmm..det var svårt att förklara....Paprika röra med starka kryddor....men jag ska vissa dig nästa gång du är här.,,så himla gott till korvar och massa andra...en kal sås...kram

2008-03-08 @ 11:11:06
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0