Idag är det vår!

125502-73Var ute och sprang i förmiddags vid stranden, det var så härligt att andas in ljummen havslukten blandat med vass o gräs ,  samtidigt som solens strålar smekte mitt ansikte. Det luktade verkligen vår! Joggade igår också men bara halva biten eftersom mina ben var så orkeslösa men idag orkade jag hela rundan vilket kändes bäst! Sedan styrketränade jag. Det är skönt med träning!

Kunde dock inte uppdatera min blogg igår så jag tar gårdagens händelser i detta inlägg. Min mormor och morfar kom på besök igår och vi lunchade på stamstället sedan blev det en fika hos mig innan de åkte hem. Det var trevligt att träffa mormor och morfar igen eftersom de varit utomlands i några månader. Och imorgon åker mina föräldrar tillsammans med faster och farbror till Egypten. Pappa och farbror ska besöka Kairo medan mamma och faster ska ligga på stranden och lapa sol, det gör de rätt i!:D

 Jag har tränat varje dag sedan måndags för man vet aldrig när jobb dyker upp .Och  jag har fått jobb på lördag mellan halv åtta och två. Samma ställe som tidigare men en annan våning, den enda våning jag inte varit på än men ska som sagt på lördag och sedan är jag bekant med alla våningar;) Det ska bli skönt att jobba på lördag och sedan kan man hålla kväll med lite gott och mys. Ska ju absolut kolla på körslaget kl.20.00 som startar då i TV4!:)


 
Nu har jag för närvaro inget mer att tilllägga

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0