inre tankar....

Det vore mycket lättare att sköta sin träning regelbundet om man hade ett gym att gå till.Pga ekonomiska själ har jag inte råd med ett gym och det är då hemmaträning som gäller.Men allvarligt, hur seriöst blir det med träningen då? För det första finns inte den speciella atmosfären av en massa endorfiner som flyger omkring bland människorna vilket ger kraft och lust till att träna ordentligt! För det andra finns det så mycket störningsmoment i hemmet som bla katterna som inte kan låta bli att vara i vägen, dåligt utrymme, och så himla tråkigt med promenader när syftet är träning! På ett gym blir man som sagt motiverad när man ser andra som tränar, lite psykologiskt.Man får både träning och det sociala trots att man inte pratar så mycket med de som man inte känner, men man känner ändå av närvaron av människor, det sociala.

Jag önskar få

dansträna några gånger i veckan varvat med styrketräning. Då skulle kroppen ganska snabbt forma sig till fastare slimmare kropp och det vill jag ha SAMT bättre kondition=piggare,fräschare och gladare!

Tina Nordström som deltar i Let's Dance och vilket jag hoppas vinner hela programmet också eftersom hon är den bäste dansaren av de som är kvar. Men en sak som jag lagt märke till , (ilket jag tror många andra också som är fixerad vid kroppen och vikten)är hennes viktras.Hon har gått ner en massa kilo sedan hon började dansa i Let's Dance. Det vill jag också ska hända för mig. Så fort jag börjar träna regelbundet och när jag väl kommit in i rutinen, ser jag hur min kropp blir slimmare och fastare, härlig känsla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, skönt att höra att det inte bara är vi som haft/har det så! :P
Inte speciellt vackert eller praktiskt med alla sladdar överallt..

Jag funderar lite, men är inne på nånting med inredning och kanske kläder. Har lite ideér och så som snurrar i huvudet..

Ha en fin helg!

2008-03-08 @ 17:05:44
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0