Sitting in my empty apartment

125502-84

Kan inte undgå att känna mig lite ensam denna dag  då jag sitter här i min lägenhet själv och hör mina grannars besök. Har mött på en del i trappan idag, vilket gör mig påmind om att det är påskafton och jag hade MEST av allt jobbat idag än att sitta här ensam.I och för sig så har jag mina mysiga katter men det är skillnad på människor och djur...ja ni fattar.
Men tvätten är färdig och ska vikas och hängas/läggas på plats. Orkade inte med att mangla idag heller, lär väl aldrig bli av. Det blir ju lättare att bädda med strukna sängkläder.




Brukar ni mangla er tvätt?



Kommentarer
Postat av: Anonym

MAngla tvätten skojar du,,,,har ingen orka att göra det...direkt in i torktummlaren sen in i skåpet :) jag gör det lättaste av allt...HA en skön kväll... kram kram

2008-03-22 @ 22:06:15
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofia

Det är roligt med renovering och inredning. Är ju kul om man får det precis som man vill ha det.. Vissa tycks ju inte ha någon smak alls! :P

Glad påsk på dig också!

2008-03-23 @ 08:54:25
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0