attraktiva flirtiga försäljare

Åååh jag är världens lättlurade person....

Jag fick jobb igår mellan 12.30-20.30.....ganska länge så det blir en del pengar MEN vid halv fyra tiden fick jag gå hem, hade mått dåligt hela dagen,började ¨på morgonen när jag vaknade, huvudvärk,illamående och sedan blev det bara värre. Jag trampade ändå iväg till jobbet för behöver pengarna men stod bara ut ett par timmar sedan lyckades de hitta en ersättare och jag fick cykla hem. Förstod vad som var felet, utmattningssyndrom. Jag har fullt upp med alla pappersarbete och en inre stress pga ovissheten om mitt ekonomiska bistånd. Så träning blir inte så intensivt än.......har varit inne i väggen en gång och vill inte hamna där igen. Störde mig på att jag var tvungen att åka hem, MEN det rättar till sig , fick jobb imorgon 8 timmar!:)

Hoppade över träningen och satte igång med städningen direkt imorse.Gick och plockade i lägenheten i lugn takt till klassisk musik,avkopplande.Sedan pausade jag med städandet  och tittade på reprisen av våra bästa år.Sedan fortsatte städningen och efteråt tog jag en varm dusch och tvättade håret, kändes direkt mycket bättre med huvudvärken.Efter duschen smörjde jag in mig med "efter-sol" och satte mig i en brassestol för att njuta en stund i solen samt få lite solbränna. 
Lunchade till våra bästa år med en kyckling,blackbeans,bulgur och grönsaker som blev över igår. Sedan följdes vår bästa år av Opera show som handlade om mammor med barn som har autism.Opera hade bjudit in Jennie Macgartney(eller hur stavas det?) som har en son med autism och berättade sin historia för att överleva sorgen och hur hon lyckades att inte ge upp hoppet att få "tillbaka" sin son. Mycket intressant program och rörande.
Efter tv.n cyklade jag ner till soc för att lämna in de sista papprena som jag glömde härom dagen och fortsatte sedan till affären.

Jag tog min varor och betalade i kassan för att sedan gå ut mot utgångarna ....då....blir jag stoppad av tre försäljare varav en .....hottie om man säger så *host* började ställa frågor om vilket bolag jag ringer ifrån osv. De flirtade hejvilt......och när jag skrivit på en ny förbindelse(vilket jag ändrat nu) frågade den ena försäljaren mig när  hans kollega ( hottien) Det var såå jäkla längesedan någon flirtade med mig och med tanke på att jag är öppen för att dejta så hoppades jag att han menade allvar och var beredd på att fråga om han(hottie) var singel men fick inte fram ett ljud, istället blev jag avbruten av den snygge som fortsatte meningen med att säga- "ja, vi kan väl höras nästa vecka, jag finns kvar här nästa vecka också eller så har jag ditt mobilnummer.." Hrm...vad skulle jag säga? Jag fick bara fram ett -"okej, tackdetsamma"(de hade önskat mig en trevlig helg). Men jag fortsatte att fundera på om han var allvarlig eller inte...Men....de är ju försäljare...de måste ju göra allt för att locka folk...:S 



dumma snygga försäljare!!!!!:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll....Har gått på stan med t och njutit av det underbar vädret...Så skönt att ha semester dagen lång...Då gäller det att passa på att njuta tillsammans...Hoppas att du får en skön fredag..ska bara äta gott och ha det mysigt i soffan med en bra film,,ha det gött.kramar

2008-05-02 @ 17:34:56
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: tina

hej vännen! haha jag känner igen det där med snygga försäljare... så fick jag min nya mobil också. de är farliga ;) men, jag förstod inte riktigt, bjöd någon ut dig eller? :D kul i så fall! kramar

2008-05-02 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0