En skön fredagkväll

Det är första gången i hela mitt liv som jag njuter av ensamheten på en fredagkväll. Har jobbat mer än någonsin också denna vecka, var bara ledig i måndags och sedan har det rullat på med jobb men det gör inget, jag behöver ju! Imorgon är jag ledig, skönt. Då ska jagta en skön träningsmorgon och sedan ska jag städa hemmet och på kvällen åker jag till helsingborg för att gå på födelsedagsfest. Sedan jobbar jag på söndag igen men måndag är jag ledig.

Jag tog mig igenom denna dagen på jobbet också, var riktigt duktig, får en del beröm. Denna avdelning jag var på idag hade ett piano i samlingsrummet och vem tror ni sätter sig där? Jo...fröken Cecilia....alltså jag:) Spelade och sjöng en liten trudelutt för de som ville höra.
Efter jobbet (fick sluta en halvtimme tidigare vilket var behövligt) var jag så himla trött att jag upplevde som allting snurrade men jag var tvungen att cykla ner till city gross eftersom jag vet att jag INTE bör göra det imorgon då jag har annat på schemat.  Så nu vet jag att jag inte behöver åka nånstans imorgon inna jag ska bege mig iväg till hgb.

Nu ska jag käka kvällsmat.......


men jag är inte alls hungrig .. ( weird)

Kommentarer
Postat av: F

Hej vännen!Kul att de rullar på med jobb för dig!Hoppas att du får en bra helg, jag åkte till min mamma. Kram

2008-05-23 @ 23:42:22
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0