Helgen!

Helgen var jätte-trevlig!  I fredags jobbade jag dock men i lördags var jag ledig. Var på en trevlig födelsedagsfest i lördags hos en kompis, mycket trevligt! Det bjöds på god mat , trevligt sällskap och rolig underhållning:) Fick skrattat mycket när vi sjöng karaokee:D Tack för en härlig kväll tjejer!

   
Hemma hos Jennie när vi tittar på eurovision song contest. Jag och Sofus mätta :D(efter den saliga desserten- chokladfondeu *mums*)




125502-115 
Jag har kul när Jennie ska fotografera :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan..alltid kul med trevlig helger med sin vänner...VAd ska du göra denna dag? gå gärna in på msn så kan vi prata där..kram kram

2008-05-26 @ 12:25:36
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: F

Tack så mycket vännen, tar en liten paus nu i pluggandet...Vilka fina kort och så bra att det blev en bra helg!Kramar

2008-05-26 @ 14:45:42
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0