Ingen bild


Idag har det varit perfekt väder att sola i.Inte alls för varmt eller för kallt,precis LAGOM! Så idag passade jag på att ligga ett par timmar i solen innan jag gick in för att äta middag och sedan städa.

Lägenheten är ren och fräsch och jag STORTRIVS!

Blev inget jobb idag och om jag inte får imorgon heller så får jag besök av min faster och farmor, alltid trevligt med besök!:)

Tränade imorse också och nu slarvar jag med måltiderna ajajaj..........
Igår däremot käkade jag skitmycket på hela dagen.
sen och stor frukost
middag på jobbet (=rotmos och irmmad bog)
matlådan som jag hade med mig (stor portion kycklingwok)
kvällsmat på jobb (crepes med champinjonfyllning och en lingongrova med ost)
äpple och clementin hemma innan läggdags.

Idag:
liten frukost
stor lunch-middag
och nu?.......bulle och frukt........*slarver*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0