PMS-besvär

Katterna kräver min uppmärksamhet nu genom att hålla på att välta hemmet. Tänkte bara skriva ner några rader här bara om jag hinner inna de gör nåt dumt!

Känslor är inte lätt......och de dyker alltid upp en viss period i månaden....då är de extra starka och man blir lättare berörd av olika saker. Sug efter choklad och salt är enormt också. Och så är det just nu. Fel tidpunkt att prata.


Har suttit och snackat med skönt folk på MSN en stund och känner i nacken att det är dags att gå ifrån.

Nu ska jag städa upp i köket och förbereda mig inför morgondagen, ska jobba HELA dagen och på dementavdelningen , suck. Men men det är pengar.

Ikväll: Gossip Girl
           

Först ska jag ge katterna min uppmärksamhet.....sötnosar.....pluttisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0