Sol, solisar, sol

 Idag har alla måltider blivit försenade pga att jag började träna senare och sedan ville jag ut i solen och sola.....har legat i solen sammanlagt två timmar idag, ska passa på imorgon också och sedan ska jag städa för här ser ut som det varit inbrott (nästan) men det ska vi ändra på imorgon!:) Hoppas att jag orkar med en joggingtur imorgonbitti.
Var iväg förut och hämtade ett paket på posten som var ifrån min snälla mamma. Paketet var från månadens bok och så fick jag ett par snygga galjer på köpet, så nu har jag ett par till.:)


125502-87

Nu ska jag iallafall rensa undan lite disk i köket, en början till städning :) Sedan blir det mellis........Hoppar över middagen och förmiddagsmellis. Tog iofs en banan innan jag joggingturen.

Onsdagar tycker jag om för då har halva veckan gått och det är bara tre dagar till fredag, även om man jobbar helg så är det ändå helg:)

Bästa teveprogrammen går på ondagar:

kl.20.00 men in trees eller något annat
kl.21.00 Grey's anatomy (tjohoo)
kl.22.00  sverige pussas och kramas ( jag VILL se Johan Glans denna gång!)


Nu kallar magen på mellis!!!



Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej din glade sol stråle....Allt bra med dig denna soliga & underbara torsdag? Har varit på gården och solat i 2 timmar så skönt det var :) hade kunnat ligga där längre,,men ska jobba så man måste åka vid 16 tiden så man måste hinna göra middagen & titta på våra bästa år :) Kanske blir en stund på balkongen är solen kommer vid 14 30 tiden....Jag saknar dig gumman,,får ta och bestämma en dag nu som jag kommer upp till dig,,,snart är alla helgerna som vanligen igen så inget än planerat efter nästa som kommer efter festen....Hörs snäckan...kramar om dig

2008-05-08 @ 12:49:51
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja just nu vill man bara sola sola sola...jag har också legat ute och pressat idag, underbart!

2008-05-08 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0