Stolt över att vara JAG:D

Måste berätta en glad nyhet som lyste upp min dag! Ringde till enhetschefen på ett ställe som jag blivit tillfrågad jobb under två veckor för att kolla om dessa två veckor är klara för mig. Jo, hon ska skriva ett antsällningsavtal och sedan berättade hon också att jag var väldigt populär på stället, personalen tycker mycket bra om mig. Jag fick höra att jag är så duktig, snäll och kär tös. Jag är ödmjuk och fin i mitt sätt vilket uppskattas i det yrket. Så det skulle jag veta sa hon. Så glad man blir av att höra sådant! Jag som under en tid funderat på om jag inte skulle tuffa till mig.....men nu vet jag att jag bara ska vara jag och ingen annan. Jag är jag och ingen annan. Men även om jag är snäll och ödmjuk betyder det INTE att jag är mesig, jag säger ifrån om jag känner mig orättvis behandlad, har mitt förflutna att tacka det för!:)

125502-118<-------bilden från i lördags hos jennie

Kommentarer
Postat av: tina

JÄTTEFIN bild, skitsnyggt linne! Vad kul med beröm! Klart de tycker mycket om dej, vem gör inte det?! :) Du har helt rätt, var dig själv och du kommer gå hur långt som helst. Stor kram!

2008-05-27 @ 20:42:12
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0