Tusen tankar

har jag nu............


Nu får det bära eller brista............men jag behöver pengar för att kunna försörja mig......Så nu utmanar jag mitt tillstånd men har inget annat val. Jag ska klara det, det handlar om den rätta planering.

Jag börjar nästa vecka.........denna veckan förbreder jag mig med en massa mat som jag har färdig att ta med så fort jag blir kallad vilket lär bli när som.


Idag har jag suttit i solen sammanlagt en timme på varje sida, börjar få lite färg, ska ut imorgon också efter att jag tränat.
På tal om träning, imorgon ska jag bege mig till friskis och svettis för att skaffa ett frikort, medlemmarna bjuder på gratis träning hela maj och då får man passa på. Då ska jag gå på danspassen som jag saknar så oerhört!

Hoppas det är nåt kul på tv ikväll.

Nu ska jag se om det finns några lediga jobb!

so long***

Kommentarer
Postat av: F

Hoppas vi kan prata mer imorn!Hoppas du får en bra kväll nu vännen!Kram

2008-05-06 @ 21:15:52
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Jennie

Hoppas det går bra! Bra med frikort, önskar jag också kunde dansa!

Det är ju jobbigt när allt är så osäkert... jag är också ute och letar jobb. Tråkigt att inte veta om man har en inkomst, dvs om man vågar leta lägenhet eller bestämma saker att göra. Men men, nu är det ju snart sommar och då brukar det gå lättare med det mesta :)

2008-05-06 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0