Att upptäcka nya bloggar

Jag hinner "slänga"  in ett inlägg innan jag börjar med maten.

Jag har upptäckt nya bloggar att följa. En av dem hittade jag genom sofi Lindbergs blogg "du vet den där tjejen på gymmet" En målmedveten tjej med stark vilja. Denna nya blogg jag upptäckt handlar om en tjej som skriver om sitt liv helt öppet och där jag känner igen mig lite.....

Så nu har man mer och läsa......man upptäcker alltid nya bloggar för varje dag.....Det finns så många olika bloggar att det är sjukt.....det är det nya sättet att skriva av sig på I guess.

Och jag vill så badly ändra min design på bloggen men vet inte hur dessa kodmallar fungerar så jag lämnar över ansvaret till min kära vän  Färdigbakad student:) Men det vore kul att lära sig fast det har jag inget tålamod till.

Nej nu måste jag börja med maten och sedan ska jag låta maten smälta för att sedan trampa iväg till affären och handla lite.........smått och gott...eller nej.....jag lugnar mig till helgen men däremot måsta jag ta mig ut så jag får frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0