Körrep och myspys!

Nu är det på tiden att jag uppdaterar min blogg.

Har varit iväg och jobbat två dagar i rad. Igår fick jag trevligt besök på kvällen så det var en myskväll med god mat och filmtittande. Dagen efter var det i stort sett sång hela dagen med kören. Först blev jag LITE sen pga vissa omständigheter och trodde inte det var så farligt att komma lite senare eftersom det var fler som skulle komma senare. Men jag trampade iväg(obs! LUGNT på isbanan!) och när jag äntligen var framme var dörren låst och det gick inte komma in nånstans, jag ringde min körvän som självklart hade sin mobil avstängd. Men jag fick skylla mig själv, är man sen ska man inte vänta sig att bli insläppt. Men efter en stund ute i kylan och jag både höll på att fördrysa mina fingrar och rumpa , ringer min mobil och det är Frida, Tack ! Hon öppnade dörren och sedan sattes det igång och sjunga.....Kören höll på att gå igenom "Las Vegas"....Martin Stenmarks låt. Det kändes bra att få sjunga med kören efter morgonens krusiduller. Skönt att få annat att tänka på.

"Inte lätt med känslor.....det blir ploblematiskt med känslor inblandat men men.......man får se vad som händer och fötter, mer kan man inte göra. Ta det lugnt..........men samtidigt vill man veta vart man står.

Aja.....nu till nåt annat.......det är söndag vilket innebär......"One Three Hill" spännande spännnde......sedan "Gossip Girl" inte tvunget att se.....men "ensam mamma söker" vill jag verkligen se!:) Sedan kanske det kommer en bra film:)

Har köpt lite gottis att smaska på:)

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan...Får snart bestämma en dag som vi träffas på så man kan gratta dig på :)Allt bra med dig o så? Kram

2008-11-23 @ 18:07:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Allt är bra med mig o bebisen i magen...Allt bra med dig med? Hojta till en dag som det passar för dig att träffas..Kram på dig

2008-11-24 @ 14:13:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0