mystime!




Mystime! Det regnar ute och jag sitter inne  i värmen. I förmddags var jag på BK (=basal kroppskännedom) vilket var skönt för kroppen och sinnet. Efteråt hade jag tänkt bege mig ner til stadshuset för att skriva in mig i kommunal (facket) men det regnade när jag kom ut från BK och  och kände inte för att bli sjuk så jag beslutade mig för att enbart cykla iväg till närmaste affär från mitt hem och handla de nödvändigaste varorna som kattsand och så var det dags för en ny sofismode också:) 

Helgen har varit bra! På fredagen jobbade jag halva dagen och senare på eftermiddagen hämtade mina föräldrar oss(jag o mina kisar) för att åka till malmö. På kvällen käkade vi hämtmat ochg min bror som börjat på körskola körde till matplatsen och jag måste säga att jag är väldigt imponerad över min brors körtalanger då han bara kört några veckor. Sedan blev det mys och gottor framför teven som alltid hemma hos päronen:P

 På lördagen träffade jag min väninna och vi promenerade några timmar i stan, men hu vad mycket folk det var i lördags, det var rena rama julruschen(!)  Både jag och min väninna var helt slut bara efter ett par timmar. Då vi bestämde oss för att åka från stan passade jag på att smsa A och fick skjuts hem, så gulligt!:)
Lördagskvällen fortsatte med firande av min och min brors födelsedag och kan ni gissa vad jag fick?! Ett elpiano, jag blev så glad!:D Så nu ska här spelas och sjungas så grannarna går bärsackagång haha:P

På lördag kommer T hem och han lär väl vara  brun som en pepparkaka, jag vill verkligen inte träffa honom ,då får jag bara en massa komplex!:P  Men det ska bli skitkul att se alla bilderna och få höra hans upplevelser!:)

Nu ska jag sätta mig på och plinka lite på mitt fina piano:)

Kommentarer
Postat av: F - [Färdigbakad Student]

Åh va kul med ett elpiano:) Ta hand om dig så hörs vi och maila ang design sen då:)Kramis!!!!!

2008-11-11 @ 19:56:01
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej

Allt bra verkar det som. Ser ut som du och pälsänglarna har det supermysigt i soffan.

Jag är glad om jag får en att gosa i soffan =)

Härligt med restaurang och hälsa på familjen.

Ha en fortsatt trevlig vecka

kram

2008-11-12 @ 11:46:07
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: tobbe

en pepparkaka är blek i jämförelse med mig ;)

2008-11-17 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0