Jag kände för att skriva....

..men ska vara försiktig med att skriva för länge, känner av gårdagens träningspass på axlarna och nyckelbenen.

Jag har inte fått nåt jobb idag men vad ska man säga? Det känns så himla trist bara.....man känner sig inte som en hel människa. Jag längtar bara till ett fast jobb.

Igår var det dags för körsång igen och torsdagen är verkligen höjdpunkten på hela veckan. Det är så härligt att ha nåt att längta till men när man sedan är påväg hem från kören känner man en klump i bröstet och man ser verkligen inte fram de långa dagarna med tråkigt jobb. Om jag bara haft ett jobb som jag trivts med där man känt sig nyttig. Men det löser väl sig tillslut på nåt sätt.
Tusan också att jag inte fotade min coola outfit, en medelålders kvinna på kören berättade att hon brukade klä sig likadant när hon var ung, detta var då på slutet av 60 - och i början på 70-talet. Vad jag hade på mig var: färgade leggings under kortkorta jeanshorts, en svart polotröja, en stickad glittrad väst och gråa benvärmare, lite mc-liknande stövlar:)

Ikväll ska jag bowla med F vilket ska bli roligt, det var ett tag sedan nu, sist jag bowlade var våren 2007. Det lustiga är att jag råkar ha påmig samma kläder som då förutom ytterkläderna:)


Ha en bra fredag folks!

Kommentarer
Postat av: F

Kul med bowling:)

Hoppas allt är bra annars, själv känner jag mig lite ledsen eftersom den där personen aldrig hörde av sig och svarade heller inte när jag ringde...men men.Kram!

2008-10-17 @ 18:25:21
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0