Måndag eftermiddag

Jag vill ändra min design på bloggen, lite mer vinterkänsla och julen närmar sig. Fick förfrågan idag på jobbet om jag kunde tänka mig jobba julen och nyår, jag kan tänka mig det men ska först höra med lafamilja, eftersom de ändå bor i en annan stad och jag lär bli totalt alena här. Men jag hade tjänat pengar på att jobba storhelger. Det lockar faktiskt lite. Men kan inte tänka för länge utan måste ganska snart bestämma mig, kom på idag också att på fredag är det exakt EN månad kvar till julafton, och vi vet hur fort en månad går, shit....jag hänger inte med:S




Jag håller på att tvätta och ska alldeles snart springa ner i tvättstugan, har bara tvättit till 18.00 sedan ska nästa person tvätta. Katterna springer runt här och busar, skitstörande tycker jag! Har varit så slapp den senaste tiden att träningen inte blivit ordentlig, det var lättare i somras. Jag har en förmåga att lägga mig på under julen men denna gång ska jag banne mig inte göra det, och förresten kan jag inte äta choklad ändå för då får jag ont i magen eftersom jag är laktoskänslig. Men jag ska komma igång med träningen igen.....jag vet ju att jag BEHÖVER ! Jag får sover bättre då! Men idag tvättar jag och då får det vänta. Imorgon ska jag klippa mig (ÄNTLIGEN)! Jag funderar på att tona håret . Men får höra med frisören vad hon tycker.

Nu måste jag en i tvättstugan igen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: F

Hej vännen!Kan hjälpa dig me designen sen, egentligen har jag tagit en paus med det men eftersom du är min vän så hjälper jag dig gärna, undantag för vänner:)Du kan väl isf maila bilder och hur du vill ha den. Kramis

2008-10-20 @ 17:05:56
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Sofus

två månader menar du väl?? det är bara 24 OKTOBER på fredag.. hehe...

2008-10-20 @ 18:44:55
Postat av: Anonym

God kväll snäckan,.,,Det är 2 månader kvar till jul...Tack för den söt akommentaren av dig :) Ha en skön kväll.Ska du ner något den närmsta tiden? Ska vi köpa julklappar i år med ? kram kram

2008-10-20 @ 19:32:44
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0