Tidsfördriv



Detta är inte klokt , jag har suttit hela eftermiddagen här vid datorn och lekt med olika makeovers på taaz.com. Det blv iofs en sen träning, kom inte iväg förrän vid elva....får man skylla på att mobilen ringde?:P Nåja, jag fick tränat idag, blev en tuff joggingtur med motvind längs strandenlinjen. Men jag gör aldrig om att vänta med träningen så länge så kroppen hinner bli hungrig:S
Jag fick hoppa över styrketräningen och förhoppningsvis hinner jag med den innan besöket hos  optikern i imorgon.

Ikväll är det kör.......jäklar, vad den där stämman ska vara svår att sätta! Det blir inte bättre av att man är så trött och okoncentrerad heller, därför ska jag ta mig en tupplur så man orkar hålla sig VAKEN ikväll.

Kommentarer
Postat av: F

Haha ja de är kul de där:) Hoppas allt är bra och att du får en bra helg!Kramis

2008-09-06 @ 11:47:34
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha vad kul! det måste jag testa

2008-09-06 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0