Hemkommen från kören

Har precis kommit hem från kören, det gick bra å sjunga idag, lite svårt med vissa stämmor bara men det sitter snart.Kören är oerhört viktig för mig med tanke på hur fattigt socialliv jag har här  så får man chans att snacka av sig på kören och träffa härligt folk att skratta tillsammans med.

Jag ska ta bort mig från jobb imorgon eftersom jag ska ägna dagen åt att träna, städa och handla och sedan vila upp mig inför den tuffa helgen då jag har två delade turer, 10 timmar både dagarna. Jag lär nog vara trött efter helgen. Och det blir ingen tid att träna eller hemsysslor under helgen då jag jobbar HELA dagen, några timmar ledighet mitt på dagen men det hinns bara till att vila då.

Imorse blev det en joggingtur på nästan 45 minuter. När jag sprungit mer än halva tiden så känns det som om jag skulle kunna fortsätta springa en runda till....Det är i början av springturen som det är jobbigast......hatar den känslan, så tung i benen i direkt och känner av värken i knäna. Och varje gång tänker jag- jag måste till löplabbet och investera ett par nya dojjor men just nu finns ingen tid eller pengar till det.  Nästa gång den där känslan infaller-känslan av att fortsätta i all evighet att springa så ska jag lyda den känslan.


Nu ska jag lägga mig för imorgon väntar yoga-städa-handla

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0