Jag misslyckas varje gång!

Det blev ingen joggingrunda imorse, det snurrade i mitt huvud och kroppen var helt slut efter tjugo intensiva jobbtimmar i helgen.  Istället beslutade jag mig för lite yoga, perfekt träning om man vill vila kroppen från cardio-träning. Men imorgon blir det en springrunda innan lunch imorgon, efter sjukgymnastiken.
Annars? Jag har stannat inne hela dagen, suttit en timme eller snarare 30 minuter på balkongen, somnade några minuter och sedan blev det för kallt så jag gick in men katterna fick vara ute i några timmar iallafall.

Senare i eftermiddag fick jag ett ryck och bakade kladdkaka. Kom på att jag hade lite grädde(som snart går ut) över från våfflorna. Men jag misslyckades (som jag gjort de senaste gångerna) med kladdKAKAN , det blev mer muffins,men det var gott ändå, varma chokladmuffins med vispad grädde och lite frusna bär och så en kopp kaffe till det, det var gott men magen mår inte så bra. Min mage är inte så förtjust i vitt mjöl och socker (det var dock råsocker)  så det ser ut som jag svalt en fotboll. Men...det får vara så. Jag fortsätter med träningen och ska ALDRIG mer baka kladdkaka........jag kan INTE lyckas med det ändå.


Ska inte äta mer ikväll..........fast denna vecka ska jag bara vila EN dag, resten är det träning som gäller. Kan inte leva utan träning!   I helgen är det påsk, då blir det godis, EN ätardag. Jag få resultat av träningen.
Nåja. Ikväll är det " färjan 2".....iinga konstigheter-Håkan:) 

see ya!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Glad påsk gumman.Hoppas att allt är bra med dig denna dag & njuter av solens varma strålar denna lördag.Är du hos mamma & pappa eller jobbar du denna helg? kram kram

2009-04-11 @ 12:05:51
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0