Så ska det låta

Jag sitter här och tittar på så ska det låta samtidigt som jag skriver i min blogg, ja vem har sagt att man inte kan göra två (TRE , jag äter apelsin också)saker samtidigt:P

Usch, vill inte att denna dagen ska ta slut, vill inte att det ska bli morgon. Fasar för morgondagen.....hoppas jag får jobba med vänliga människor annars får jag som jag skrev i tidigare inlägg se dollartecknet framför mig och bara bita ihop och jobba mina timmar, gå hem och sova och sedan upp igen och köra samma race nästa dag och sedan är helgen över.

Det blev en påse med smågodis ikväll men nu är det ärligt inte gott längre....det säger jag varje gång men ska försöka intala mig och ta fram den där efter-ätit-godis-känslan då man nästan har huvudvärk av allt socker man stoppat  sig.  Nej det är godare med frukt.....visst kan man njua av godis nån gång men INTE varje helg utan mer frukt än godis. Har blivit inspirerad av en bloggerska som nästan missbrukar frukt, kan man missbruka frukt? Nej mer för grönt och frukt. Idag har jag varit och handlat frukt och grönt. Jag har städat hela mitt hem, dammsugit, tvättat golvet, plockat, dammat osv....rensat badrumskåpet. Idag har det varit wuuunderbart väder, ljumma vindar har smekt en i solen, har vädrat i flera timmar idag och katterna har också njutit av det underbara vädret.

Gjort idag:

yoga 84 minuter
städat
njutit i solen
handlat
läst bloggar
tittat teve
slappat
pratat i telefon

Snart ska jag sova......ohhh Robin Paulsson på teve:D  Ska BARA titta en stund på "Grillad":P

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja precis, underbar träning för hela kroppen =) och tack för kommentaren :)

2009-04-03 @ 21:30:40
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hoppas det går bra att jobba ändå vännen!Kram

2009-04-04 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0