Bild på kisar

Jag tränade lite ändå. Men fick värma upp. Precis när jag värmt upp och ska köra styrke så ringer mobilen, så jag blev lite avbruten där men löste det ändå. Satte på högtalarfunktionen på mobilen och styrketränade samtdigt, smidigt och effektivt hehe.  Det blev lite axlar-framsida och biceps samt triceps.

Ikväll ska det sjungas, fy vad roligt! Jag älskar verkligen att sjunga i Divertimento. Mina körkamrater är så begåvade samt att vi har den bästa kördirigent man kan ha. Hon må vara 25 eller 26 men så jädra duktig hon är! Hon håller på att utbilda sig till sångpedagog och det märks! Vi är så glada att vi har henne!  :)
Kvällens körrep blir nog julsånger eftersom vi sjunger på lördag då det är adventsmässa, ska bli mysigt:)

Och ja....det har okså löst sig med kläder till imorgonkväll. Hoppas bara det sitter bra annars skiter jag i vilket och kör på ändå. "Allt klär en skönhet" *skratt*






Ett par bilder på katter, den vita är min farmor och farfars kise och den randiga är min maaajki (micki)








So long for now

Kommentarer
Postat av: Tobbe

jag kan riktigt höra ditt tonläge när du pratar om katterna :D hjälp! XD

2009-12-07 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0