Jag får frispel på dessa karlar!

Här sitter jag i ett mycket varmt rum med en bröölande katt som vill ut. Här är så varmt pga datorn. Jag är hos päronen, och ska stannar till efter nyår tror jag det blir.

Jag vet inte vad jag ska hitta på till nyår. Inget är bestämt. Jag är bjuden på ett ställe men verkar inte bli av. Jag vill mest umgås med min väninna i malmö men hon vill ha med sin nya kille så jag blir då femte hjulet. Jag har ingen lust till nån fest eller ståhej, vill bara ta det lugnt och slippa klä upp mig men ändå vara social. Nåja.....får se vad det blir. Blir så trött på att grubbla på det.

Träning har jag fått hela veckan  utom i tisdags då jag hade en extrem huvudvärk, annars har jag hållit igång med nån form av träning, mest jogging. Kanske tar o vilar imorgon OM jag klarar det. Har ju redan vilat i tisdags. Mår bra av att hålla igång, kanske ett sätt att fly från de jobbiga med. Vad vet jag? Nog är det jobbigt i min skalle. Jag vet inte hur nästa år blir. Jag hade ju bestämt mig för att börja praktisera men nu verkar de som arbetsförmedlaren har schabblat bort det-tack ska du ha! Suck, blir så trött. Vill bara att mitt liv kommer igång!!!!

Och karlar??? Vad ska man med dessa till när de bara ställer till besvär. Träffade en igår men han har så strulit i sitt liv så pallar inte med sådant. Idag var det tänkt att vi skulle ses, Han nästan tjatade om det igår men men det dök upp annat, som vanligt! Nej, vill inte ha nån strulpelle i mitt liv.

Usch är så varm nu, så ska avsluta detta inlägg och stänga av datorn.


Blä för saker just nu.....har ett sådant fattigt socialt liv....usch......jag är avundsjuk på andras liv.....förlovningar, familejlycka osv.....

Nån gång kommer väl lyckan till mig också.....

Tack och godnatt


Kommentarer
Postat av: Alina

haha riktigt bra skrivet om karlarna;)

2009-12-27 @ 17:39:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :D sånna kängor som är snygga!

2009-12-28 @ 01:24:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Tack snälla du!

god fortsättning och gott nytt :)

<3

2009-12-28 @ 14:04:38
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till med träningen:)

detsamma!!

2009-12-29 @ 15:21:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Alina

skitsnygg design på bloggen!

2009-12-29 @ 19:05:41
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0