julpynt

Usch fy sjuttsingen vad jag mår skit i min mage. Har vräkt i mig godis så jag tror att min mage snart spricker:O

Sitter här och njuter av min mysiga julbelysning och tittar på teve samtidigt som jag bloggar. Hela dagen har gått till att städa, har städat hela dagen, dammsugit, tvättat golvet, städat bort baskiluskerna från sjukan, gjort rent i badrummet(det brukar jag alltid göra). Skurat ugnen bara locket, men ska köpa svinto för att få bort de äckliga brännrester som sitter så hårt. Tänker inte använda ugnen tills dess. Det luktar vedervärdigt när man använder ugnen usch!  Efter städningen tog jag fram granen, klädde den, nåja så enkelt var det inte. Hade först en historia med julgransfoten som efter en del svärande och spottande blev vänner igen. Men sedan var det dags för julgransbelysningen att bråka,precis då ringer mobilen och det är T och han gnäller över att jag inte svarat , men hur ska jag kunnat göra det när jag inte hört nåt för dammsugaren och varit igång hela dagen med städningen. Nåja, men han och tjejen skulle komma förbi utanför, egentligen hade jag inte tid men hade hade lite gåvor till mig och då blev det genast lättare att ha tid till o ses haha.....Nä men man var ju nyfiken på hans tjej men eftersom de blev ett snabbt ögonblick för de skulle vidare till Malmö o fira A. Men får säkert en annan chans till att prata mer på nyår om nu J kan bestämma sig suck. Nåja.
Jag gick tillbaka till julgranspyntet och blev även vän med detta.

Delar med mig lite av bilder.....


Nu ska jag bege mig till teven...det är ju Robins show....älskar den mannen, så jäkla bra!:D

Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Tobias

Hoppas du sov gott :) ha en bra söndag!

2009-12-13 @ 13:17:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: johanna

Mega fin blogg.. helt mysig önska själv jag kunde vara så duktig..

2009-12-13 @ 13:36:13
URL: http://mizzgullet.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hihi ja :D

2009-12-15 @ 23:04:35
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Daniel

Duktigt!

Å krya på magen! Idag bara soppe ur soppskåla!

2009-12-16 @ 09:42:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Svar : Vad kul att du hittade min blogg! :) Jag har skrivit ett inlägg angången IBS och ballongmagar. Du kanske finner det intressant. Kul att titta in på din blogg! Kram Sandra

2009-12-16 @ 11:54:23
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0