Party ikväll!


Ikväll är det party , ska bli trevligt! Och imorgon är det adventsmässa, mysigt och kul:)

Fick sådan energi av kören igår, speciellt när man får höra komplimanger för det man älskar att göra, sjunga. Och när det dessutom är begåvade sångtalanger som berömmer, då är det nåt extra:)


Japp, jag sitter här och skriver och det känns "knappt" med tiden, jag ska hinna äta mellis, sedan en springtur, äta lunch/middag (senare måltid) och sedan duscha,tvätta håret,lägga makeup, fixa håret och sedan ska jag vara färdig till halv fem. Packa ska jag också, men är osäker på om jag ska packa md mig adventsmässagrejer eller om jag hinner hem innan.....Vi ska nämligen vara på adventsmässan tio i tre på lördag. Kanske lika bra att packa ner det......får leta en fram en väska som rymmer bra.


Nej jag har inte tid att sitta här, ska väl förbereda mig inför en joggingtur,........tycker egentligen bäst om att springa på eftermiddagen efter lunchen....men men......det hinns inte med idag så lika bra att ta det  det nu, så är det gjort. Sedan kan man fokusera på det andra.




Japp, tjingeling



Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad skoj, partaja järnet!!

2009-12-04 @ 17:12:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tobias

Ja han är fan grym :D

2009-12-05 @ 18:55:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0