Det blev en joggingtur i det sköna vädret

Men det var ingen lätt springtur idag, jag var så andfådd,begriper inte varför. Jag har kommit på att om jag vilar två dagar i rad med jogging så går det mycket lättare att jogga igen. Men nu känner jag att jag vill komma igång med styrketräningen så jag får fastare armar för just nu är det bara gäddhäng, ser kontsigt ut till mina smala ben och lite plattare mage....så kommer de otränade armarna till det, ser konstigt ut. Jag är sugen på att jobba för en mer muskulös kropp:)

Detta är en bild från i somras,mina armar var lite fastare. Men jag vill bli fastare. Precis som Charoltte Perelli....eller jag vill inte bli magrad, jag vill ha samma storlek som nu fast med fasta muskler. Det är härligt att känna sig starkare, få muskler. Det är snyggt, det tyckte jag inte förut men nu tycker jag det. Man ser inte lika klen ut heller........Jag vill se starkare ut.........Det ska synas att jag har muskler så ingen vågar mucka med mig!:P Jag ska jobba för muskler. Starka muskler förebygger skador i jobbet också.

Men jag har inte råd med ett gym......jag får väl försöka så gott det går att använda kroppen.


Brandutbildningen gav mig nojjor idag.........Min teve är ganska varm.....hoppas inte den exploderar:S       *svälj*



Jag börjar få lite mer rumpa nu.....men det ska till mer övningar..............Oj nu är det slutsnackat med allt ytligt utseendesnack hehe.

Ikväll börjar en ny serie "the mentalist" vilket jag ska se. Det handlar om ett medium som hjälper polisen att lösa olika brottfall.(heter det så...brottfall..........hrm det kanske heter "brottsliga fall") . Sedan är det nog inget mer på teve ikväll, då kan jag stänga den och dra ut sladden. Fast å andra sidan......The mentalist varar till klockan tio......vågar man ha igång teven så länge?:S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0