En joggingtur i slasket




Tro det eller ej men jag var faktiskt ute på en joggingtur i slaskiga blaskiga vädret, man fick ta det försiktigt men det blev en runda på 35 minuter, Efteråt körde jag lite workouts for the ass:P Körde lite magträning också som alltid....har fortfarande träningsvärk från tisdags.

Efter stretching, frukost och dusch tog jag mig en tur med dammsugaren, blir ganska fort dammigt och skitigt med två vilda katter i hemmet. Efter dammsugningen ställde jag mig och strök två "bakgrundspaneler" till mina "cafe-paneler" och hängde sedan upp dem. Hemmet känns någorlunda trivsamt nu.

Ikväll är det övning på teatern men det bli nog ganska avslappnat eftersom vi bara ska köra igenom sångnummer och inget ombyte, ganska skönt. Men imorgon kväll är det föreställning igen och på lördag två föreställning i rad och efteråt ska det firas!:)






Min frukost efter träningen

råggröt med upptinade hallon (som jag mosat tillsammans med flytande honung så det blir som sylt) och bananer. Ett kokt ägg och ett glas apelsin/annanasjuice.




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad kul att du hittade tillbaka!



du är så duktig som tränar!!

hoppas det går bra på föreställningarna =)



kram

2009-02-06 @ 09:45:17
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Hoppas att du får en skön fredag.Skönt med träning o en god frukost på det..Ha en skön helg.kram kram

2009-02-06 @ 11:03:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0