Fredagkväll

Igår träffades vi i kören för årsmöte dvs vi gick igenom året som varit och lägger upp nya strategier i det kommande.
Nästa vecka är det sportlov och då är det ingen kör men vecka nio kör vi igen!


Jag har jobbat idag och det har gått bra, mot slutet kom den där jobbiga känsla av orkeslöshet tillbaka igen men jag ignorerade känslan och gav mig ut på en joggingtur, jag kan nog säga att jag sprang i 40 minuter. Det kändes som vanligt bra efter halva joggingrundan.

Jag har inte blivit färdig med att duscha än eftersom jag började laga mat och sedan är det inte så lockande att duscha i mörkt rum:( Jag måste fixa lampan ....inte blir det imorgon för då ska jag handla direkt efter jobbet och sedan väntas tvätt och städ där hemma så får hoppas att lampaffären är öppen på söndag vilket är tveksamt då denna staden brukar vara "stängd".  Annars får jag ta det på tisdag när jag är ledig.


Aja nu ska jag ställa mig i duschen och sedan ikväll ska jag se på let's dance UTAN godis, får äta godis imorgon istället till mellofestisen.....mellofestisen lockar mer än let's dance också! Det blir hur som helst läggdags tidigt ikväll för att orka upp och jobba imorgon, måtte bara grannarna "sköta " volymen på en låg nivå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0