Good work!

Nu har jag varit duktig och betalat månadens räkningar dessutom känns det extra bra då jag har betalat månadens csn-skuld. Det är lika bra att börja betala tillbaka sina csn-skulder eftersom räntan växer ju längre man väntar med att betala.
Jag känner att jag har koll på mitt ekonomiska läge just nu vilket känns bra.

Jag har också jobbat idag, sex timmar och sedan joggade jag en lagom lång runda fast ska försöka förlänge den. Nu är det bevisat att kroppens förbränning satt igång, efter ett antal månader.....sedan i december....Jag har iallafall kommit igång ordentligt med den regelbundna träningen. Beviset är svetten som samlades i pannan.  Efter den uppfriskande joggingturen blev det styrke för armar , bröst och mage. Det känns bra att vara i form(jag BÖRJAR komma i form), man känner sig så stark.Det är  en härlig känsla!

Imorgon ska jag jobba igen, bara fyra timmar, suck. Som sagt. har redan fått ihop de antalet timmar för denna månad.man ska få ihop ett antal timmar varje månad under en särskild tid  för att uppnå arbetsvillkoren till A-KASSA. Men det är bara att bita ihop och kämpa så ska det nog fixa sig! Skam den som ger sig!

Nej, nu är jag hungrig och ska njuta av en Grandioses pizza med extra allt;)  Sedan blir det "så ska det låta" och godis!:)


*Hehe nu vet jag vem det var som tyckte att jag var charmig ;)*

*Nu vet jag, nu vet jag precis......medicinen ska bort......! Jag klarar mig utan!*


au revoir- jaja rööven av!:P


Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..Jag har inte gjort något med mitt hår..är så naturligt..är så sällan jag har det nersläppt..Ha en skön freedag.kram

2009-02-27 @ 18:44:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej vännen!Okej då kan jag få se bilderna sen då:) Skickar en STOR kram tillbaka:)

2009-02-28 @ 11:33:45
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0